6 Kasım 2016 Pazar


05.11.2016

"Often the toughest obstacles in life aren’t physical. They’re mental. Indecision, fear, doubt…These things will paralyze you. At some point you just have to get up and go."
"Genellikle hayattaki en zorlayıcı engeller fiziksel değil, zihinseldir. Kararsızlık, korku, emin olmamak... Bunlar sizi felç eder. Bir yerde kalkıp harekete geçmeniz gerekiyor."
Bu sabah yağmur ve karanlığa yenilmemeye karar verdim ve koşmak için ilk adımı attım. İmkansız diye birşey olmadığını ve ben sınır koymazsam yapabileceklerimin sınırsız olduğunu hatırladım.
Bu duygu koçluk ile o kadar paralel ki. Danışanlarımın çogu potansiyellerini keşfetmek ve sınırlarını aşmak için koçluk alıyorlar. Engellerini fark ediyorlar ve onların ötesine geçmek icin odaklanıyorlar. Bunu öğrenci iken veya iş yaşamlarının erken bir dönemde yaptıklarında yaşamda daha sağlam adımlarla ilerliyorlar.
İş yaşamımın başında koçluk bilinseydi acaba hayatıma daha neler eklemiş olurdum?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder